Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

Ponudnik je podjetje Povem, Meta Dolinar s.p., Dolenja vas pri Polhovem Gradcu 12 a, 1355 Polhov Gradec, matična številka: 8291900000, ident. številka za DDV (ID): 72521546.

Podjetje Povem, Meta Dolinar s.p. sodeluje in soustvarja spletno stran gingotalk.com s podjetjem Petka, Petra Kavšek Vrhovec s.p., Sokolska ulica 3, 1295 Ivančna Gorica.

Ostali podatki o ponudniku Povem, Meta Dolinar s.p.:

Št. poslovnega računa: SI56 0201 9346 8787 231, odprt pri NLB.

Zavezanec za DDV: NE

Kontaktni e-mail: info@gingotalk.com

Spletna stran in trgovina gingotalk.com je informacijski sistem, ki ga upravlja ponudnik in je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

Splošni pogoji so ti splošni pogoji za uporabo spletne strani in trgovine gingotalk.com, ki določajo pogoje, omejitve in način uporabe spletne strani in trgovine gingotalk.com, pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja ponudnik preko spletne strani in trgovine gingotalk.com ter pogoje nakupa izdelkov preko spletne strani in trgovine gingotalk.com.

Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran in trgovino gingotalk.com oz. preko spletne strani in trgovine gingotalk.com opravlja nakupe.

Vsebine so vsi podatki, informacije, gradiva in druge vsebine, objavljene na spletni strani in trgovini Gingotalk.com, kar med drugim vključuje tudi besedila, slike, fotografije, glasbo, video vsebine, programsko opremo, zvočne vsebine, grafiko, blagovne in storitvene znamke ter drugo.

Ponudnik samostojno določa:

• vsebine na spletni strani in trgovini gingotalk.com;
• ponudbo izdelkov, ki jih prodaja preko spletne strani in trgovine gingotalk.com;
• druge pogoje izvajanja svojih storitev ter
• vse ostalo v zvezi s spletno stranjo in trgovino gingotalk.com.

Šteje se, da uporabnik s prvo uporabo spletne strani in trgovine gingotalk.com soglaša s temi splošnimi pogoji in vsem ostalim v okviru spletne strani in trgovine gingotalk.com.

Pravno obvestilo

Spletna stran in trgovina gingotalk.com ter vse objavljene vsebine so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih vsebin ne sme spreminjati, kopirati, razmnoževati, ponovno objavljati ali na kakršenkoli drug način širiti brez izrecnega predhodnega dovoljenja ponudnika. Uporabnik je dolžan v okviru dovoljene uporabe vsebin ohraniti vse označbe avtorskih pravic in drugih pravic industrijske lastnine ter morebitna druga obvestila in opozorila.

Blagovne in storitvene znamke ter logotipi (npr. znamka GingoTalk in logotip GingoTalk), objavljeni na spletni strani, so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih blagovnih in storitvenih znamk ter logotipov ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena ponudnika.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku ob vsakem nakupu izdelkov preko spletne strani in trgovine gingotalk.com zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost oz. rok dobave izdelkov,
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) cene izdelkov, iz katerih bo tudi razvidno, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki.

Ponudba artiklov in cene

Napisane cene so končne, ker ponudnik Povem, Meta Dolinar s.p. ni zavezanec za DDV ga ne obračunava; DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.
Cene so redne in/ali akcijske s popusti, če gre za slednje, je to jasno označeno. 
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z na spletni strani navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.


Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi na spletni strani in trgovini gingotalk.com zagotavljati točne in aktualne vsebine, vendar ne odgovarja za morebitno netočnost in neaktualnost objavljenih vsebin. Karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vsebin na spletni strani. V tem primeru bo ponudnik uporabnika obvestil o eventuelnih spremembah ter mu omogočil odstop od nakupa ali ponudil rešitev, ki bo prinašala obojestransko zadovoljstvo.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, služijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja Povem, Meta Dolinar s.p. (po ponudbi / predračunu),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico preko Paypala (Mastercard, Visa, American Express).

Dostava in vračilo

Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Evropske unije, razen na Malto. Za dostavo skrbi proizvajalec z dostavno službo po njegovi izbiri. Za blago na zalogi je dobavni rok največ 5–8 delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.

Stroški pakiranja in dostave v Slovenijo znašajo 4,00 €. Stroški pakiranja in dostave v tujino pa so vključeni v ceno. Ob večjem naročilu si pridružujemo pravico do povišanja stroškov pakiranja in dostave (kupca predhodno obvestimo).

Uporabnik na spletni strani in spletni trgovini gingotalk.com izbere izdelke, ki jih želi kupiti, in nakup potrdi z uporabo kontaktnega obrazca. Pred potrditvijo nakupa je uporabnik dolžan preveriti vse izdelke, svoje podatke in končni znesek naročila ter naročilo po potrebi tudi popravi. Če želi uporabnik plačati po predračunu, mora to omeniti ponudniku pri dogovoru.

Zaradi morebitnih zlorab si ponudnik pridržuje pravico, da naročilo še pred pošiljanjem preveri po telefonu. Arhiv s podatki o naročilih je v obdobju, določenem z veljavnimi predpisi, na voljo na sedežu podjetja. Pregled naročila posameznega uporabnika ponudnik omogoči temu uporabniku na zahtevo.

Morebitne pritožbe in reklamacije uporabniki pošljejo ponudniku preko e-poštnega naslova info@gingotalk.com ali po pošti na naslov: Povem, Meta Dolinar s.p.,  Dolenja vas pri Polhovem Gradcu 12 a, 1355 Polhov Gradec. Postopek obravnave pritožbe oz. reklamacije je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo oz. reklamacijo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Komunikacija

Ponudnik lahko v okviru spletne strani in trgovine omogoča tudi prijavo oz. naročilo na elektronske novice in obvestila. Uporabnik se strinja, da ga ponudnik ob prijavi na elektronske novice in obvestila občasno obvešča o novostih na spletni strani in trgovini gingotalk.com, o novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi.  Za prijavo na novice in obvestila je obvezen vnos veljavnega elektronskega naslova. Po prijavi na elektronske novice in obvestila bo uporabnik prejel elektronsko pošto, s katerim mu bo ponudnik potrdil prijavo na elektronske novice in obvestila. Ponudnik bo uporabniku pošiljal novice in obvestila na elektronski naslov v obsegu in vsebini v skladu s svojo presojo.

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če se uporabnik s tem strinja. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bo ponudnik jasno določil pogoje udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odgovornost za stvarne napake

Napaka kupljenega izdelka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik ne odgovarja uporabnikom za morebitno nedosegljivost spletne strani in trgovine Gingotalk.com, za motnje pri dostopu do spletne strani in trgovine Gingotalk.com, za motnje pri uporabi spletne strani in trgovine Gingotalk.com, za slabšo kakovost spletne strani in trgovine Gingotalk.com ter za katerokoli drugo napako na in v zvezi s spletno stranjo in trgovino Gingotalk.com.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za:

  • vsebine, ki jih tretje osebe objavijo na spletni strani in trgovini Gingotalk.com in kakršnekoli nezaželene posledice objave teh vsebin v razmerju do kateregakoli tretjega;
  • nedelovanje spletne strani in trgovine Gingotalk.com;
  • kakršnekoli neželene posledice, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi uporabe spletne strani in trgovine Gingotalk.com.

Če uporabnik katerokoli vsebino oblikuje sam (npr. mnenja o izdelkih), vsebina ne sme biti v nasprotju z veljavnimi predpisi, nadlegujoča, grozilna, vulgarna, marketinška, komercialna in/ali kakorkoli drugače sporna (kot npr.: izražanje sovraštva, rasizma, pedofilije, nacizma, itd.). Ponudnik v nobenem primeru ne odgovarja za vsebine, ki jih oblikujejo uporabniki in za vsebine, ki jih na spletni strani in trgovini Gingotalk.com objavljajo tretje osebe (npr. oglasi), prav tako ne odgovarja za kakovost in skladnost navedenih vsebin z veljavnimi predpisi. Ponudnik ima pravico katerekoli vsebine, ki jih oblikujejo uporabniki, kadarkoli umakniti s spletne strani in trgovine Gingotalk.com ali kakorkoli drugače onemogočiti dostop do teh  vsebin, ne da bi bil dolžan od tem obvestiti ali pridobiti privolitev uporabnika, ki je takšno vsebino oblikoval.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in GingoTalk-u dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh kanalih komuniciranja z uporabniki. GingoTalk ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu GingoTalk, vključno z objavo v oglasih ali drugih komunikacijah, namenjenih uporabnikom. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na GingoTalk.  

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Odstop od pogodbe je potrebno sporočiti na info@gingotalk.com. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete TUKAJ

Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načeloma v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe. Kupec nosi strošek vračila blaga – poštnine.

V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku. Možnost vračila ne velja za izdelke, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe.

Pritožbe

Povem, Meta Dolinar s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Povem, Meta Dolinar s.p. se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova info@gingotalk.com ali pisno na naslov prodajalca: Povem, Meta Dolinar s.p., Dolenja vas pri Polhovem Gradcu 12a, 1355 Polhov Gradec. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Povem, Meta Dolinar s.p.ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Povem, Meta Dolinar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju EU, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Izjava glede zdravstvenih trditev na spletni strani in pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine GingoTalk (www.gingotalk.com), so zgolj informativnega značaja in niso nadomestilo za zdravniško diagnosticiranje oz. zdravljenje. Ničesar ne predpisujemo ali priporočamo in zato ne prevzemamo nobene odgovornosti. To so le informacije o možnih oblikah samopomoči. Če se boste ravnali po njih, ne da bi se prej posvetovali z zdravnikom, sami prevzemate odgovornost za svoje zdravje, kar je sicer vaša ustavna pravica.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v spletni trgovini GingoTalk, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni.

Nobeden od izdelkov ni namenjen zdravljenju ali diagnosticiranju. Nobenega zdravljenja ne smete opustiti ali spremeniti brez posveta z zdravnikom.

Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 3. 5. 2020